Jak akceptować płatności kartą kredytową online za darmo

Jak akceptować płatności kartą kredytową online za darmo
16 października 2020

Przez Meaghan Brophy 6 maja 2020 r

Meaghan dostarczał treści i wskazówki dla niezależnych sprzedawców detalicznych jako redaktor wielu publikacji handlowych i prelegent na targach. Jest autorytetem Fit Small Business w handlu detalicznym i e-commerce.

Ten artykuł jest częścią większej serii dotyczącej płatności.

Firmy mogą akceptować płatności kartą kredytową online bez opłat miesięcznych lub opłat za uruchomienie, korzystając z usług takich jak Square i PayPal, ale nie ma ucieczki przed opłatami transakcyjnymi. Dzieje się tak, ponieważ banki i firmy obsługujące karty kredytowe pobierają opłatę za każdym razem, gdy karta jest używana do płatności. Istnieje jednak wiele sposobów akceptowania płatności online z przystępnymi opłatami za przetwarzanie kart kredytowych poniżej 3% do 4%.

Square to jedno z najłatwiejszych i tańszych rozwiązań do przyjmowania płatności online. Konfiguracja jest bezpłatna i obejmuje sklep internetowy, funkcje fakturowania, wirtualny terminal i aplikację w punkcie sprzedaży (POS). Oferuje tanie przetwarzanie płatności bez dodatkowych opłat lub miesięcznych minimów. Dzięki Square po prostu płacisz opłaty transakcyjne w miarę przetwarzania płatności – to wszystko. Odwiedź Square, aby utworzyć darmowe konto.

Najbardziej przystępne sposoby przyjmowania płatności online

Tylko dlatego, że Twoja firma nie może akceptować kart kredytowych online za darmo, nie oznacza, że ​​musisz płacić wygórowane opłaty. Wybór niedrogiego rozwiązania do przetwarzania płatności może nadal zaoszczędzić pieniądze.

Płatności ACH i czeki elektroniczne

Chociaż nie jest to transakcja kartą kredytową, przelewy ACH są zwykle najtańszym sposobem przyjmowania płatności online. Jeśli kiedykolwiek otrzymałeś wypłatę z bezpośredniej wpłaty od swojego pracodawcy lub zapłaciłeś rachunki online z konta bankowego, to są to przykłady płatności ACH. Popularne aplikacje do płatności społecznościowych, takie jak Venmo, również wykorzystują płatności ACH do bezpłatnego przesyłania pieniędzy.

W przypadku firm płatności ACH mają często znacznie niższe opłaty transakcyjne niż płatności kartą kredytową lub debetową. Jest to popularna opcja dla firm, które rozliczają się za pomocą faktur lub mają powtarzające się płatności, takie jak niezależni twórcy i kancelarie prawne.

Wadą korzystania z płatności ACH jest to, że nie zapewniają one natychmiastowego zatwierdzenia lub odmowy, jak w przypadku płatności kartą, i mogą zająć więcej czasu. Wymagają również, aby klient wprowadził swoje konto bankowe i numery rozliczeniowe, więc nie jest to idealne rozwiązanie dla sprzedawców detalicznych lub innych firm internetowych, które mają funkcje koszyka na zakupy.

Oto niektóre z najlepszych sposobów akceptowania płatności ACH online:

  • QuickBooks: niedrogie przetwarzanie ACH, najlepsze dla osób fizycznych i małych firm, które rozliczają klientów za pomocą faktur.
  • Fattmerchant: Konkurencyjne cenowo przetwarzanie ACH z wiodącym w branży oprogramowaniem najlepszym dla rozwijających się firm, w szczególności dla firm pobierających duże faktury lub potrzebujących opcji płatności cyklicznych.
  • Przetwarzanie krajowe: tanie płatności ACH, które działają dla firm każdej wielkości.
  • Payment Cloud: Przetwarzanie ACH najlepsze dla firm o wysokim ryzyku.

Płatności kartą kredytową i debetową

Sprzedawcy detaliczni i większość innych firm internetowych muszą mieć możliwość przyjmowania tradycyjnych płatności kartą kredytową, ponieważ kupujący raczej nie będą podawać swoich danych bankowych do jednorazowej transakcji.

Chociaż nie ma sposobu, aby akceptować płatności kartą kredytową za darmo, wybór procesora z niskimi, konkurencyjnymi opłatami może nadal zaoszczędzić Twojej firmie dużo pieniędzy. Najtańszy procesor kart kredytowych dla Twojej firmy zależy od tego, co i ile sprzedajesz.

Platformy e-commerce

Jeśli prowadzisz działalność detaliczną i musisz akceptować karty kredytowe online w celu sprzedaży produktów, najprostszą i najbardziej ekonomiczną opcją może być skorzystanie z platformy handlu elektronicznego lub rozwiązania sklepu internetowego z wbudowanym przetwarzaniem płatności. Wybór sklepu e-commerce ze zintegrowanymi płatnościami upraszcza proces zakładania sklepu i zarządzania nim. Umożliwia także gromadzenie bardziej szczegółowych informacji o klientach i podejmowanie działań na ich podstawie.

Najbardziej przystępne cenowo rozwiązania dla sklepów internetowych z wbudowanym przetwarzaniem płatności obejmują:

  • Square: Bezpłatny sklep internetowy z niskimi opłatami transakcyjnymi, najlepszy dla firm tradycyjnych, które chcą przyjmować płatności online.
  • Shopify: niedrogie rozwiązanie dla małych firm z planami e-commerce już od 29 USD miesięcznie, najlepsze dla nowych firm e-commerce.

Bezpłatny sklep internetowy Square ma wbudowane funkcje umożliwiające przyjmowanie wszystkich płatności kartą kredytową i debetową oraz opcje akceptowania płatności PayPal.

Tradycyjne konta handlowe

Jeśli masz firmę o ugruntowanej pozycji lub prowadzisz dużą działalność (stale przetwarzając ponad 20000 USD miesięcznie), akceptowanie kart kredytowych za pośrednictwem tradycyjnego konta handlowca może być najtańszą opcją dla Twojej firmy. Tradycyjne konto handlowe to rodzaj konta bankowego, więc jest to bardziej formalna konfiguracja niż coś takiego jak Square lub PayPal, ponieważ zwykle wymaga procesu składania wniosków i zatwierdzania.

Jednak większe firmy mogą otrzymać bardziej konkurencyjne stawki od dostawcy konta handlowego niż kompleksowa platforma e-commerce, która ustaliła stałe opłaty. Istniejące tradycyjne firmy mogą negocjować konkurencyjne opłaty manipulacyjne online ze swoim obecnym procesorem płatności.

Jeśli używasz dostawcy konta handlowca do akceptowania kart kredytowych online, możesz również potrzebować bramki płatniczej, aby połączyć swoje konto handlowca ze sklepem internetowym. Nie ma jednej, uniwersalnej instrukcji dla tej opcji, ponieważ niektórzy dostawcy kont handlowców, tacy jak Fattmerchant i Payment Depot, mają wbudowane bramki bez dodatkowych kosztów. Inne wymagają uiszczenia dodatkowej opłaty miesięcznej lub użycia oddzielnej bramy, takiej jak Authorize.net.

Najbardziej przystępne cenowo usługi handlowe dla płatności online obejmują:

  • Magazyn płatności: przystępna cenowo opcja dla firm przetwarzających sprzedaż o wartości ponad 10000 USD miesięcznie za pośrednictwem dowolnej kombinacji kanałów online i offline.
  • Fattmerchant: Niedroga opcja dla firm działających wyłącznie online, przetwarzających ponad 20 000 USD miesięcznie.

Płatności mobilne lub jednym kliknięciem

Oprócz tradycyjnych płatności kartą kredytową wiele firm decyduje się na przyjmowanie płatności online za pomocą rozwiązań jednym kliknięciem, takich jak PayPal, Apple Pay i Venmo. Chociaż ta metoda nie jest tak przystępna, jak przetwarzanie płatności ACH, zwykle wiąże się z takimi samymi opłatami, jak zwykłe płatności kartą kredytową. Główna różnica polega na tym, że płatności jednym kliknięciem są znacznie łatwiejsze dla klientów, ponieważ nie muszą ręcznie wprowadzać swoich danych.

W 2018 roku najpopularniejszą metodą płatności online były przechowywane płatności kartą kredytową i debetową, które stanowiły 45% wszystkich transakcji, a następnie PayPal, który był metodą płatności za 22% wszystkich zakupów. Innymi słowy, klienci muszą mieć możliwość szybkiej i łatwej płatności.


Źródło płatności za jednym dotknięciem w systemie PayPal: PayPal

Wybierając najtańszą metodę płatności online, zastanów się również, jak ta metoda wpłynie na Twoją sprzedaż. Płatności ACH mogą być najtańsze, ale jeśli złożone formularze zakupów odstraszają klientów, bardziej opłacalne może być akceptowanie kart kredytowych za pośrednictwem rozwiązania takiego jak PayPal, nawet jeśli opłaty transakcyjne są wyższe.

Dzięki PayPal możesz zainstalować prostą płatność online za darmo na większości stron internetowych i platform e-commerce; akceptuje karty debetowe, karty kredytowe, PayPal, a nawet płatności Venmo. Płatność jednym dotknięciem w systemie PayPal jest dostępna w ramach bezpłatnej standardowej płatności online w systemie PayPal.

Oprócz korzystania z systemu PayPal firmy mogą oferować płatności jednym kliknięciem poprzez:

  • Umożliwienie klientom tworzenia kont użytkowników: jeśli masz sklep internetowy, włącz ustawienia kasy, aby kupujący mogli zapisywać swoje karty, dane kontaktowe i informacje o wysyłce do wykorzystania przy przyszłych zakupach.
  • Włączanie Apple Pay i Google Pay: większość platform e-commerce i kreatorów sklepów internetowych, które oferują wbudowane płatności, ma funkcje akceptowania Apple Pay i Google Pay. Sklepy Shopify mają również Shop Pay. Pamiętaj, aby włączyć te metody płatności w swoim sklepie.

Koszty przyjmowania płatności online

Chociaż jako firma nie ma sposobu, aby akceptować płatności kartą kredytową online bezpłatnie, dokładne ceny będą się różnić w zależności od rodzaju otrzymywanych płatności i wybranego dostawcy. Ale jeśli wybierzesz dostawcę bez miesięcznych opłat, możesz spodziewać się zapłacenia około 3% opłat transakcyjnych.

Na przykład Square pobiera następujące opłaty:

  • Płatności e-commerce: 2,9% plus 30 centów za transakcję
  • Płatności za faktury: 2,9% plus 30 centów za transakcję

Jeśli prowadzisz tradycyjną firmę, ważne jest, aby pamiętać, że opłaty manipulacyjne online są zwykle wyższe niż opłaty za akceptację kart kredytowych w sklepie. Na przykład opłaty transakcyjne Square za płatności przeciągnięte zaczynają się od 2,6% + 10 centów za transakcję.

Nie ma możliwości darmowego przyjmowania kart kredytowych online, ponieważ wydawcy kart kredytowych, tacy jak Visa i Mastercard, pobierają niepodlegającą negocjacji opłatę manipulacyjną za każdą transakcję. Opłata ta nazywana jest opłatą interchange. Twój dostawca konta handlowego lub podmiot przetwarzający płatności płaci tę opłatę, a następnie przekazuje ją wraz ze swoimi narzutami, które mogą przybrać formę opłaty transakcyjnej lub opłaty miesięcznej.

Jak wybrać rozwiązanie w zakresie przetwarzania płatności

Teraz, gdy znasz już różne rodzaje dostępnych opcji płatności, wybierając rozwiązanie do przetwarzania płatności, weź pod uwagę następujące kwestie:

  • Opłaty transakcyjne: w przypadku nowych i małych firm rozwiązania takie jak Square i PayPal ze stałymi opłatami i bez miesięcznych minimów są zwykle najbardziej przystępne. Wraz z rozwojem firmy rozwiązania z cenami interchange-plus lub członkostwa, takie jak Payment Depot i Fattmerchant, mogą oferować najniższe stawki.
  • Unikaj warstwowych cen: Warstwowe modele cenowe (w których procesor pobiera różne stawki i opłaty w zależności od typu karty) są zazwyczaj najdroższą i najmniej przejrzystą opcją.
  • Opłaty miesięczne: niektóre rozwiązania oferują niskie stawki transakcji, ale mają wysokie opłaty miesięczne.
  • Opłaty za uruchomienie i aplikacje: Tradycyjne konta usług handlowych mają zwykle dłuższe procesy konfiguracji niż rozwiązania do przetwarzania kart kredytowych stron trzecich, ponieważ istnieje proces zatwierdzania.
  • Umowy i wymagania: niektóre rozwiązania wymagają rejestracji na rok lub dłużej; inne wymagają od Twojej firmy spełnienia miesięcznych minimów transakcji.
  • Zgodność z Twoją witryną: upewnij się, że wybrana usługa dobrze integruje się z Twoją usługą hostingową.

Podsumowanie

Chociaż nie ma sposobu, aby akceptować płatności kartą kredytową online za darmo, możliwe jest znalezienie niedrogiego rozwiązania. Zminimalizuj koszty i usprawnij cały proces, wybierając kompleksowe rozwiązanie, które będzie hostować Twoją witrynę i oferować konkurencyjne przetwarzanie płatności.

Square to jedno z najtańszych i najłatwiejszych w użyciu rozwiązań, które oferuje wszystko, czego potrzebujesz, aby przyjmować płatności online, w tym bezpłatne konto do przetwarzania płatności i bezpłatną stronę internetową. Dodatkowo, dzięki Square możesz dodawać dodatkowe funkcje w miarę rozwoju i używać rozwiązań marketingowych Square, aby pomóc skalować swój biznes. Odwiedź Square, aby utworzyć darmowe konto.

o autorze

Meaghan Brophy

Meaghan Brophy jest autorytetem Fit Small Business w handlu detalicznym i e-commerce. Od lat dostarcza treści i wskazówki dla niezależnych detalistów jako redaktor Independent Retailer, panelista RetailWire BrainTrust oraz prelegent na targach, takich jak Independent Retailer Conference, UpperDeck i NY NOW. Jest często cytowana jako ekspert ds. Handlu detalicznego w czołowych publikacjach, takich jak The Washington Post, Forbes, NBC News, Business Insider, Reader’s Digest i Retail Dive.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy